Grattis Annica!

Vinnaren av tävlingen är på bloggen är dragen och den lyckliga vinnaren är Annica, med följande inlägg:

"Jag skulle vilja vinna en nagelförlängning för att mina naglar är under all kritik och jag ska på bröllop i Januari. Då vill man ju vara fin även på naglarna =)

Hur ni ska kunna bli bättre kan jag tyvärr inte säga. Tycker ni gör jättebra reklam åtminstone för oss fans på Facebook. Gör bara ett bra jobb och var trevliga så kommer ni långt. Det brukar gå från mun till mun och har man fått ett trevligt bemötande så lovar jag att det berättar man för sina nära och kära. På det sättet får man den allra bästa reklamen. Lycka till"

Vi kommer att kontakta dig på mailen så du har möjlighet att boka tid hos oss för att få dina naglar snygga! :)

Samtidigt fortsätter tävlingen på facebook och i skrivande stund saknas 39 medlemmar innan vi lottar ut en vinnare även där! I den tävlingen är det ett presentkort på 500:- som ligger i potten så skynda er och bjud in alla ni känner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0