Kaffe!!!!

Trött som en urvriden disktrasa, slut snus och kaffesugen, kan det bli bättre? Har hunnit ändra priserna i kassan iallafall och sitter nu och samlar kraft för att gå och köpa snus och kaffe så man blir som en människa igen.
Blir nog en Luletripp under dagen då nya prislistan ska hämtas, sedan kommer skyltfabriken och sätter upp våran nya logga i skyltfönstret samt att naglar ska filas och folk ska piercas :) Full rulle som vanligt med andra ord.
Tror nog den där snusen och kaffet kan behövas....

Over and out
Jannice

Kommentarer
Postat av: kicki

Måste komma upp till boden och kolla läget :) Kanske töja mina hål igen.

2010-10-27 @ 11:23:15
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Monika D

Jag är supernöjd med mina naglar, och får så mycket beröm för dem! Tänk att jag som alltid varit nagelbitare kan få så fina händer...Tack för det Jannice!

2010-10-27 @ 12:04:09
Postat av: Ida

Jannice.. snus.. kaffe..? det är för mesiga grejer låter det som ;) ses lördag!

2010-10-27 @ 13:13:34
Postat av: Jannice

Hej!

Kicki: Självklart måste du komma och kolla läget :) Händer massor hos oss just nu och hela vintern, våren och försommaren har vi planerat nyheter och aktiviteter :)

Monica: Vad kul att höra! Skönt att du är nöjd och att människor runtomkring märker det :)

Ida: Kaffe, snus och glada kunder är allt som behövs för att göra mig lycklig när det är mycket att göra :) jo vi syns då, längtar efter att få starta upp dig :)

2010-10-27 @ 18:23:36
URL: http://totallyyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0