Tävling!

Tävlingen på Facebook rullar vidare, just nu behöver vi 77medlemmar till så lottar vi ut ett presentkort på 500:- ! Så bli medlem och bjud in alla du kan!

Samtidigt startar vi vi nu en ny tävling där du kan vinna en nagelförlängning! Det enda du behöver göra är att kommentera detta inlägg och skriva varför just du ska vinna samt ge oss ett tips på hur vi kan bli ännu bättre :)
Så skynda på och skriv!
Tävlingen pågår t.o.m sista november 2010 och vinnaren presenteras här på bloggen.
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Fredde B

Halloj :)

Jag vill verkligen vinna så jag kan ge detta till min underbara bonusdotter i julklapp.

Det skulle sitta jättebra eftersom jag är arbetslös just nu och inte har råd med fina julklappar annars.



Vet inte hur ni ska kunna bli så mycket bättre :) Jag har sett resultatet av era nagelförlängningar och dom är ju jättefina.



Mvh Fredde

2010-11-17 @ 19:58:32
Postat av: PJ

Hej!

Klart man måste testa iaf. . . Skulle vara roligt vinna så man kan få ha fina naglar när man ska på julbord med jobbet"fast man e mammaledig" än och med den inkomsten har man inte råd unna sig sånt =)



Jag måste också säga att just nu så håller ni på att fixa det bra själva Roligt att det händer nåt i stan och att ni kompleterar med fler . . . .

Mvh PJ

2010-11-17 @ 20:31:12
Postat av: kicki

Skulle vara perfekt för mig att få resa upp till boden igen och träffa mina kära vänner. Och jag har aldrig fixat mina naglar så det skulle vara första gången för mig.



Ändras? absolut inte.. ni är ju så duktiga på det ni gör :)

2010-11-17 @ 22:12:58
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej!

Ni skulle kunna bli ännu bättre och få ännu mer kunder om ni går ut med mer reklam, har hört talas om er eftersom jag bott i boden men skulle ni gå ut med mer reklam och erbjuanden så skulle ni nog komma väldigt långt tror jag:D



Jag vill jätte gärna vinna en nagelförlängning eftersom jag aldrig har råd att göra de då jag är arbetslös och efter 300sökta jobb och ännu inte fått något så ser ju nån nagelförlängning inte aktuell ut:(



Men tycker iallafall att ni verkar vara seriösa och att ni har kanonfin hemsida så ni vet de:)

2010-11-18 @ 19:32:39
Postat av: Annica

Jag skulle vilja vinna en nagelförlängning för att mina naglar är under all kritik och jag ska på bröllop i Januari. Då vill man ju vara fin även på naglarna =)



Hur ni ska kunna bli bättre kan jag tyvärr inte säga. Tycker ni gör jättebra reklam åtminstone för oss fans på Facebook. Gör bara ett bra jobb och var trevliga så kommer ni långt. Det brukar gå från mun till mun och har man fått ett trevligt bemötande så lovar jag att det berättar man för sina nära och kära. På det sättet får man den allra bästa reklamen. Lycka till

2010-11-19 @ 08:47:36
URL: http://bodennicci.blogspot.com
Postat av: Sanna

Hejsan, jag skulle vela vinna för att jag har ur kassa naglar. Jag kan inte spara ut dom så att de blir långa för dom går bara av. Så det skulle vara jätte roligt att få ha fina naglar någongång i alla fall :)



Fortsätt bara jobba och gör som ni gör, alla mina kompisar pratar om Totally you och jag vet att ni är jätte trevliga eftersom jag har piercat mig hos er. :)



MVH Sanna

2010-11-21 @ 12:49:31
URL: http://sannaakerstromm.blogg.se/
Postat av: Monika Drugge

Eftersom Jannice har räddat mig från fula, nerbitna naglar och jag gärna vill fortsätta ha snygga, starka och fräsch naglar vill jag gärna vinna!



Jag tror att ni kan förbättra er genom före/och efter-bilder på bloggen/hemsidan/på Facebook så blir fler inspirerade att låta göra naglar Det kan vara svårt att tro att även vi inbitna nagelbitare kan få snygga händer vi inte behöver skämmas för... Samt även berätta att det inte är svårt att göra vanligt hushållsarbete eller sporta/simma med gelénaglar. Man behöver inte ha handskar som skyddar hela tiden - Naglarna gjorda hos Er håller för vardagen likväl som de är fina till festen!

2010-11-22 @ 19:26:40
Postat av: Charlotte

Tänkte att man kanske skulle ta och testa, man vet ju aldrig om man vinner :)



Som några redan har skrivt så har jag också väldigt svårt att spara ut mina naglar. Jag går fordons och har nästan aldrig någon chans att ha fina naglar. Så det vore väldigt roligt att vinna så att man kan ha fina naglar under jul, när man ska sjunga på dop osv :)



Vet inte riktigt vad ni kan ändra på... Jag tycker att ni är väldigt bra. jag har både tatuerat mig och fixat naglarna hos er och blivit super nöjd :) Ni är trevliga mot era kunder så jag tycekr att ni ska fortsätta som ni gör :)

2010-11-23 @ 16:27:46
URL: http://emmacatarinacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0