Premiär!

Hej och välkomna!
Kör nu lite smygpremiär på våran blogg samt nya hemsidan www.totallyyou.se :)
Imorgon kommer vi byta ut de gamla visitkorten mot nya och snyggare, vi byter prislista, sätter upp nya loggan i skyltfönstret samt en dekal på en av de anställdas bilar + att vi har en ursnygg helsidesannons i Guiden :)
Eftersom att jag är ny på detta med att blogga skulle jag uppskatta alla sorters tips och idéer som jag kan tänkas behöva men jag ska försöka att lägga upp iallafall en bild om dagen på något vi gjort :)
Hoppas alla sover gott inatt så syns vi imorgon!

Kommentarer
Postat av: Monkan

ÅÅÅhhh vad snyggt ....är så stolt bejb :))

2010-10-27 @ 00:05:08
Postat av: Helena

Ursnyggt :) Gillar designen och upplägget massor. Kanonfint!

Kram

Helena

2010-10-27 @ 00:09:56
Postat av: Jannice

Härligt att ni gillar det nya :)

Älskar det och det känns verkligen som att vi valt rätt, den här lite tuffare stilen passar verkligen oss som jobbar här :)

2010-10-27 @ 18:24:48
URL: http://totallyyou.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0